Tuesday, July 31, 2007

England 2007

Tento rok sa mi tiez podarilo ist na moju pravidelnu navstevu :) mojich starych znamych ludi a miest...ktore su blizke mojmu srdcu...hlavnym dovodom bola asi svadba Claire a Johna, ktorych som spoznala este v Oxforde. No popri tom som stihla aj ine veci...Bolo fajn, dokonca sa mi podarilo vyhnut zaplavam a dazdom...takze iba raz som pouzila daznik - co na UK SUPER, nehovoriac o tom, ze tyzden predtym tam mali velke zaplavy. Vid obrazok v Christ Church Meadow, kde "jazierko" v pozadi je normalne krasna zelana luka! Takze tak!

My Slovak friends Ana&Martin in London.


















Niluka with me in lovely Christ Church Meadow, Oxford.


The smallest passenger who traveled with us...so CUTE! :)


The awesome view from a plane on my way back.

No comments: